Pomoc techniczna
Oferujemy naszym klientom możliwość korzystania z szerokiego wachlarza usług pomocy technicznej. Zakres i charakter pomocy jest odpowiednio dopasowany do zróżnicowanych wymagań oraz potrzeb klientów.
Wsparcie techniczne
Usługa wsparcia technicznego gwarantuje pomoc w eksploatacji posiadanego oprogramowania, sprzętu czy systemów. Zakres wsparcia jest ustalany indywidualnie, zgodnie z potrzebami klienta. Oferujemy różnorodne formy usługi, m.in:
- konsultacje telefoniczne
- kontakt poprzez pocztę elektroniczną
- dostęp do bazy wiedzy informatycznej
- aktualizacje oprogramowania
- asysta wdrożeniowa
Zawierane umowy wsparcia mogą mieć charakter zarówno pojedynczego zlecenia, jak również dotyczyć zdefiniowanego okresu, np. jednego roku.
Serwis
Dla klientów którzy oczekują rozszerzonej opieki nad zakupionymi towarami, oferujemy usługę serwisu. Doświadczony zespół specjalistów, laboratorium diagnostyczne oraz sprawdzone procedury operacyjne pozwalają nam na dostarczenie kompleksowego i profesjonalnego supportu.
Zawierana umowa serwisowa (SLA) dokładnie precyzuje formy pomocy (hotline, e-mail, pomoc u klienta, itp.), warunki supportu (terminy i tryb zgłaszania, czas reakcji, podejmowane prace, itp) oraz ewentualne pozostałe składniki usługi. Klientom wymagającym najwyższych priorytetów czasowych i serwisowych zapewniamy sprzęt zastępczy.
Dodatkowo, użytkownicy naszych produktów mają możliwość skorzystania z bezpłatnych form kontaktu, wsparcia i opieki technicznej, takich jak:
Formularz kontaktowy
Zgłaszanie usterki sprzętu
Biblioteka
plików
Kontakt
Szczegółowe informacje na temat usługi można uzyskać wysyłając email na adres pomoc.techniczna@cryptotech.com.pl lub kontaktując się z nami telefonicznie pod numerem: (12) 260 92 92
Problemy techniczne prosimy zgłaszać przez formularz kontaktowy.